• 30 DAGES RETURRET
  • PRISGARANTI
  • GRATIS FRAGT OVER 500,-
  • GRATIS INDPAKNING
  • LEVERINGSTID: 1-2 DAGE
(kr.0,00)

HANDELSBETINGELSER

§ 1. GENERELLE OPLYSNINGER

Feelhome Højgaard Gardiner ApS
Adelgade 102
8660 Skanderborg
Danmark.

CVR-nr. 27373631
E-mail: kontakt@feelhome.dk
Tlf. 70 30 70 10

§ 2. KØB HOS FEELHOME.DK

Følgende vilkår gælder for køb af varer på Feelhome.dk, som udbydes af

Feelhome Højgaard Gardiner ApS
Adelgade 102
8660 Skanderborg
Danmark.
CVR-nr. 27373631

Ordrebekræftelsen opbevares ikke af Feelhome.dk efter den er fremsendt
til kunden.

§ 3. PRISER & FRAGT

Alle priser er inkl. 25 % moms og i Danske kroner.

Den angivne pris ved bestillingstidspunktet, er den gældende bestillingspris.

Vi anvender flere forskellige fragtfirmaer til at levere dine varer. Ordrer over
DKK 500,00 fremsendes fragtfrit, ordrer under DKK 500,00 sendes uden
omdeling for DKK 39,00 eller med omdeling for DKK 59,00.

Ovenstående fragtregler gælder for postadresser i Danmark, dog ikke
Grønland, Færøerne og øvrige udland. Vi sender gerne til andre lande, men
ikke fragtfrit uanset ordrens størrelse. Kontakt os for at få prisen.

Vi pakker gerne dine varer ind som gave. Vi vedlægger også gerne et kort
med en tekst valgt af dig.

§ 4. LEVERING

Leveringstid for varer, vi har på lager er 1-2 dage.
Vi pakker som udgangspunkt dine varer samme dag ordren er modtaget.

§ 5. AFBESTILLINGER

Ønsker du at afbestille eller annullere en allerede afgivet bestilling, kan
det ske ved, at fremsende en e-mail til adressen kontakt@feelhome.dk
med ”Afbestilling“ i emnefeltet. Her skal kundens navn samt ordrenummer
fremgå. Har du modtaget en ordrebekræftelse pr. e-mail kan denne med
fordel returneres til afsender med teksten ”Afbestilling” indsat i emnefeltet.
Afbestilling bør ske inden kl. 15 til Feelhome samme dag, som bestillingen
er foretaget.

§ 6. BETALING

De mulige betalingsmåder er:

    • Dankort
    • Visa
    • Visa Electron
    • Mastercard
    • American Express
    • JCB

Beløbet hæves først på dit kort, når varen afsendes. Vi opkræver ingen
gebyrer

Til offentlige institutioner kan vi sagtens lave elektroniske regninger. Send
os en e-mail til kontakt@feelhome.dk med din bestilling, Ean-nummer,
institutionens navn og adresse, telefonnummer samt bestillerens navn.

§ 7. FORTRYDELSESRET

30 DAGES FORTRYDELSESRET
I forbrugerkøb hvor bestillingen af varer foretages via telefon eller
Internettet har forbrugeren hos Feelhome 30 dages fortrydelsesret.

Fortrydelsesretten løber fra det tidspunkt hvor varen overdrages til
forbrugeren. Skulle forbrugeren fortryde købet skal det meddeles
indenfor 30 dage, og herefter har forbrugeren 14 dage til at sende
varen retur. Forbrugeren kan sende en mail til kontakt@feelhome.dk
eller benytte standardfortrydelsesformularen, som findes nederst i
handelsbetingelserne.

Forbrugeren kan ikke fortryde købet ved at nægte at modtage varen uden
samtidig at give os besked.

§ 7.1. FORTRYDELSE AF EN DEL AF KØBET

Hvis du har købt flere varer hos os, har du mulighed for at sende én eller flere
varer retur, selvom de er købt i én ordre.

Bemærk, at du ikke får fragtomkostningerne retur, hvis du fortryder en del
af dit køb.

§ 7.2. VARENS STAND VED RETURNERING

Betingelsen for at få det fulde beløb tilbage ved anvendelse af
fortrydelsesretten er, at varen tilbageleveres i væsentlig samme stand og
mængde, som ved overdragelsen.

Hvis varen ikke tilbageleveres i væsentlig samme stand og mængde, hæfter
forbrugeren for en eventuel værdiforringelse som skyldes anden håndtering
end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den
måde, den fungerer på. du kan med andre ord prøve varen på samme måde,
som hvis du prøvede den i en fysisk butik, men du må ikke tage den i egentlig
brug.

Hvis varen er prøvet udover hvad der er beskrevet ovenfor, betragter vi den
som brugt, hvilket betyder, at du ved fortrydelse af købet kun får en del eller
intet af købsbeløbet retur, afhængig af varens handelsmæssige værdi.

Vi anbefaler, at du sender varen retur i den originale emballage.

Hvis den originale emballage mangler, kan det muligvis medføre en
værdiforringelse af varen.

Omkostninger ved at sende varen tilbage påhviler forbrugeren. Feelhome
returnerer beløbet inden 14 dage Vi tilbagefører pengene med samme
betalingsmiddel, som du benyttede ved købet, medmindre vi har aftalt
andet.

§ 7.3. INGEN FORTRYDELSESRET

Følgende aftaler kan ikke fortrydes:
Levering af varer, som er fremstillet efter dine specifikationer eller har fået
et tydeligt personligt præg.

§ 7.4. TILBAGEBETALING AF KØBSBELØBET

Hvis du fortryder dit køb, får du dine penge tilbage. Hvis varen er
værdiforringet, fratrækker vi det beløb, du hæfter for.

Vi refunderer alle betalinger modtaget fra dig, herunder
leveringsomkostninger (dog ikke ekstra leveringsomkostninger i de tilfælde,
hvor du har valgt en anden leveringsform, end den billigste form for
standardlevering, som vi tilbyder), senest 14 dage fra den dag, hvor vi har
modtaget din besked om, at du vil fortryde aftalen.

Vi tilbagefører pengene med samme betalingsmiddel, som du benyttede ved
købet, medmindre vi har aftalt andet.

Vi kan tilbageholde betalingen indtil vi har modtaget varen, med mindre du
sender os dokumentation for at have returneret den.

§ 7.5. SÅDAN RETURNERER DU VAREN

Der er tre måder hvorpå, du kan returnere varen:

du kan modtage varen fra postvæsnet og efterfølgende inden for de
14 dage fra du har givet os meddelelse om at du ønsker at fortryde
købet, returnere varen til Feelhome. Og i denne sammenhæng beder
vi dig udfylde retursedlen som var vedhæftet din ordrebekræftelse
eller standardfortrydelsesformularen, som du finder her og dokumentere at den/de returnerede varer er købt
hos Feelhome. du kan aflevere varen i butikken indenfor 30 dage.

Returadresse er følgende:

Feelhome Højgaard Gardiner ApS
Adelgade 102
8660 Skanderborg

Mærk pakken “Fortrydelsesret” og vedlæg retursedlen eller
standardfortrydelsesformularen.

§ 8. REKLAMATIONSRET

Der ydes 2 års reklamationsret på produkter købt hos Feelhome. Skulle
varen mod forventning gå i stykker under reklamationsperioden, kan du
enten få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller et afslag i prisen,
afhængig af den konkrete situation. Hvis varen repareres, gøres dette
vederlagsfrit på vort eller producentens værksted. Har produktet taget
skade som følge af betjeningsfejl, håndteringsfejl, modifikationer eller groft
misbrug fra brugerens side, er skaden ikke dækket af reklamationsretten.

§ 8.1. ANVENDELSE AF REKLAMATIONSRETTEN

Reklamation angående fejl og mangler skal meddeles Feelhome inden
rimelig tid efter varens modtagelse, Hvis du reklamerer inden for to måneder
efter, at fejlen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig. Kunden
skal afgive erklæring omkring produktets fejl eller mangel i forbindelse
med reklamationen. Undladelse heraf kan betyde en forlængelse af
afhjælpningsprocessen grundet fejlsøgning. Varer der ikke indgår under
reklamationsretten og modtages uden forsvarlig emballage, vil blive
omemballeret og der vil blive opkrævet et beløb svarende til Feelhome`s
udgifter til nødvendig og forsvarlig emballering. Feelhome nægter
modtagelse af varer der returneres på efterkrav eller som sendes uden eller
med for lidt porto.

Reklamationsretten er kundens ret til, at reklamere over en vare, der har fejl
eller mangler, som var til stede da varen blev solgt. Kunden har to år til, at
finde fejl eller mangler på varen, som beviseligt er sælgerens ansvar. Viser
en mangel sig indenfor de første 6 måneder efter levering, formodes det at
manglen var til stede ved levering. Bevisbyrden ligger de første 6 måneder
hos forhandleren, de efterfølgende 1½ år ligger hos kunden. Reklamationsret
er kundens lovfæstede ret.

Returadresse er følgende:

Feelhome Højgaard Gardiner ApS,
Adelgade 102
8660 Skanderborg

§ 8.2. FORSVARLIG RETURNERING

Du har ansvaret for produkter, der returneres til Feelhome frem til at
Feelhome har modtaget produkterne. Vi anbefaler derfor at alle produkter
er forsvarligt indpakket. Feelhome anbefaler, at varen returneres via Post
Danmark, og at varen sendes som pakkepost. På den måde er der mulighed
for at spore pakken i Post Danmarks system og det fjerner dermed enhver
tvivl om, hvorvidt varen er blevet udleveret til Feelhome. Yderligere har
kunden mulighed for, at kunne efterlyse pakken såfremt udlevering ikke har
fundet sted.

§ 9. ER DE I TVIVL

Såfremt der måtte opstå tvivlsspørgsmål, anbefaler vi, at du kontakter os på
kontakt@feelhome.dk eller på telefon 70 30 70 10.

§ 10. PERSONDATAPOLITIK.

Hvad gør vi med dine personlige oplysninger (persondatapolitik) For
at du kan indgå aftale med os på feelhome.dk, har vi brug for følgende
oplysninger:

Navn
Adresse
Telefonnummer
E-mail adresse

Vi registrerer og videregiver dine personoplysninger med det formål, at
kunne levere varen til dig. Personoplysningerne registreres hos Feelhome
og opbevares i fem år, hvorefter oplysningerne slettes. Når der indsamles
personoplysninger via vores website, sikrer vi, at det altid sker ved afgivelse
af dit udtrykkelige samtykke således, at du er informeret om præcis, hvilke
oplysninger, der indsamles og hvorfor. Den dataansvarlige på
Feelhome.dk er Feelhome. Vi opbevarer ikke kundeoplysninger krypteret. Vi
transmitterer ikke kundeoplysninger krypteret.

Vi samarbejder herudover med en række andre virksomheder, som
opbevarer og behandler data. Virksomhederne behandler udelukkende
oplysninger på vores vegne, og må ikke bruge dem til egne formål.
Som registreret hos Feelhome har du altid ret til at gøre indsigelse mod
registreringen. Du har også ret til indsigt i, hvilke oplysninger, der er
registreret om dig. Disse rettigheder har du efter Persondataloven og
henvendelse i forbindelse hermed rettes til Feelhome via e-mail kontakt@feelhome.dk

Cookies
På Feelhome.dk anvendes cookies med det formål at optimere
websitet og dets funktionalitet, og dermed gøre besøget så nemt som
muligt for dig. Du kan til enhver tid slette cookies fra din computer, hvordan
afhænger af din browser.

Logstatistik
Vi bruger en logstatistik på Feelhome.dk hvilket betyder, at et
statistik-system opsamler information, som kan give et statistisk billede
af, hvor mange besøgende vi har, hvor de kommer fra og hvor på websitet
det forlades mv. Logstatistikken anvendes kun med det formål, at optimere
Feelhome.dk.

§ 11. KLAGEADGANG

Hvis du som forbruger vil klage over dit køb, skal du kontakte Feelhome på
tlf: 70 30 70 10 eller E-mail: kontakt@feelhome.dk. Hvis det ikke lykkes os
at finde en løsning, kan du sende en klage til:

Klageportalen i Nævnenes hus.
Nævnenes Hus
Toldboden 2
8800 Viborg
www.naevnenshus.dk

Har du bopæl i et andet EU-land end Danmark, kan du klage til EUKommissionens
online klageportal her – http://ec.europa.eu/odr

Handelsbetingelserne er senest opdateret den 24. September 2020